Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Minu Minecrafti maailmade allalaadimise lingid on nüüd avalikult saadaval

Just nii! Mõnedele selles ajaveebis näidatud maailmadele on nüüd avalikud allalaadimise lingid saadaval. Ma ei avaldanud teiste maailmade allalaadimise linke, sest neid maailmu pole mul alles (ma ei kopeerinud faile enda vanast arvutist enne selle kõvaketta vormindamist ning uute failide peale kirjutamist, mistõttu kõik minu eelmised maailmad läksid kaduma).

Allalaadimise lingid leiate, kui navigeerite selles ajaveebis allalaadimiste lehele. Allalaadimise lingid on saadaval nii uue kui ka vana kujunduse kasutajatele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar