Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Enderi draakoni võitmine maailmas "kuule jää ellu"

Pärast pikka katsetamist võitsin ma lõpuks ender draakoni, End dimensioonis. Ma unustasin luua kuvatõmmise draakoniga võitlemisest, kuid ma tegin pildi lõputiitritest.... Samuti läksin ma End saartele ja End linna. Allolevatelt piltidelt näete kõike eelnevalt mainitud ja veel muud.

Minecrafti lõputiitrid

Pärast pikka võitlust on aeg puhata :)

Endi portaal


Draakoni muna, mille ma sain pärast draakoni alistamist

End saared

Kauguses paistab End linn, kus ma kohtasin Šulkereid.

Tänu Šulkerite alistamisele sain ma luua Šulkeri karbi

Aeglase langemise võlujoogi tegemiseks oli mul vaja alistada mõned fantoomid. Selleks ehitasin lihtsa püüdija.

Fantoomi püüdija katus. Nagu näete, on olemas võike ava, kuhu teised koletised ei pääse peale fantoomi (isegi ämblikud)

Fantoomi püüdija sisu

Sattusin kokku ka Pillageritega ning neid alistades sain selle plakati.

Draakoni muna kaugvaade

Nagu näete asendasin enda laboratooriumi raudmaterjali puiduga.

Süsteem, kus laboratooriumi uksed avanemad samaaegselt.

Uus labori sisu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar