Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Kattetiivad ja Witheri võitmine maailmas "kuule jää ellu"

Pärast pikka otsimist leidsin üles Endi laeva, kus olid kattetiivad, mida saan nüüd kasutada. Järgmisena oli mul plaan ehitada majakas. Selleks oli mul vaja võita Wither. Kasutades mõõka loitsuga "Saagikogumine III" sain pärast 10 witheri luukere hävitamist 3 pead. Enne Witheri tekitamist läksin ma kaugele enda baasist ning kaevandasin maa alla pika koridori, mille lõpus ma tekitasin Witheri. Samuti tegin ma ka muid asju selles maailmas, üksikasjad piltide all...

Endi laeva leidmine


Pärast mitme Šulkeri hävitamist
sain kattetiivad (Elytra)

Maa-alune koridor Witheriga võitlemiseks

Koridori lõppu pole enam näha

Witheri tekitamine

Witheri kuju kõrval on kirst, kuhu panin
ebavajalikud asjad

Selline näeb koridor välja pärast Witheri võitluse lõppu.

Sain Nether tähe pärast Witheri alistamist.
Sellega sain meisterdada majaka.

Kuna mul olid suured varud, arvasin, et mul oli piisavalt
rauda ja teemantit majakapüramiidi ehitamiseks.
Kahjuks see ei olnud nii ning ma pidin kaevandama
üsna pikka aega, et lõpetada püramiidi alumised korrused.

Laboratooriumi kõrvale istutasin ka erinevaid
puid, mis ei ole tammed, sh kuusk, akaatsia
ja kask.

Koorivilja kasvatamine ülemaailmas.

Leidsin ka koletise tekitaja, kuid see asus
minu põhisaarest väljaspool. Sellepärast
ma ehitasin silla.
Tee raamatukogu kõrval, mis viib koletise
tekitajani


Redel, mis viib koletise tekitajani.

Koletise tekitaja. Kasutan XP ja roiskunud liha
saamiseks (kauplemiseks külaelanikega)


P.S.
Pärast kõike seda võite küsida: mis saab edasi? Vastus on lihtne: pärast paikamise loitsu saamist enda kattetiibadele, lähen ma teist korda võitlema Ender draakoniga, peamiselt selleks, et saada Draakoni hingeõhku. Ma teen kindlasti ka pilte või isegi video draakoniga võitlemisest. Pärast seda avaldan enda maailma MarkusTegelane veebilehel alla laadimiseks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar