Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Minu Minecraft-i Maailm

See on minu Minecrafti maailm nimega "Tee seda!". Siin on mõned pildid minu saavutustest selles maailmas.

Minu elamis ehitis. Samuti on selle ees kivimüür ja tõrvikud,
et koletised ei tungiks selle elamu ligi.

See on ruum, kus veetsin enda esimese öö Minecraftis selles
maailmas. Siin saab craftida, sulatada, vaadata aega ja võtta
kirstust rauda, kulda ja kütust.


Minu viljakasvatus. Siit saab rukist, millest teen leiba.

Minu majas olev köök. Siin ma söön asju. Samuti küpsetan sööki.
Kirstus on igasugust toidukraami.

Paat, millega saan kiiresti sõita teisele maa poolele.

Elamu perspektiivis. Nagu näha on elamu ehitatud liiva künka
külge, et kuluks vähem materjale selle ehitamiseks.

1 kommentaar:

  1. Kui tahate soovitada, siis võiksin ma midagi juurde ehitada. Samuti, kui on teil Blogile parem nimi, siis soovitage.

    VastaKustuta