Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Mu uued saavutused maailmas "Tee seda!" (Alasi, õng, kook, koer ja muud)

Selles maailmas olen ma saavutanud uusi asju. Piltidel on näha, mida ma olen seekord selles maailmas saavutanud.
Mu köögi laua peal on nüüd kook! Nämm, nämm, nämm!

Mu majas on nüüd seintel maalid.

Topeltvoodiga magamistuba

Pilt räägib ise...

Eelmise pildi järgi olev ruum.

Alasi ja kuut koos hundikoeraga

Hundikoer lähemalt koos nimesildiga ja kollase kaela-
rihmaga.

Kala püüdmine

Mu viljakasvatus, nüüd aias!

Hundikoer kuudist jalutama lastult.
 
Kuudi sisevaade.

Kõrvitsapea kaitse

Kaitse ilma kõrvitsata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar