Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Uuendused maailmas "Tee seda!" (Küla, aiakasvatus, kaardid, kuut ja muud)

Minu Minecrafti maailm on saanud suure täienduse tänu küla avastamisele. Avastasin tavalise küla, kus kasvatati nii porgandeid kui ka kartuleid. Sealt ma täiendasingi enda aeda. Mu aias on ka usupuhastuspüha (Hallo'ween-i) puhul kasvamas kõrvitsad.

Selle maailma saate küsida Markuse asjade poest ( http://markusepood.tk )

Siin on mõned lahedad kuvatõmmised:
Ahi lõpmatu tulega ja mitme toitu küpsetamisega

Kana minu aias :)

Erinevate saadustega aed

Aias olev nisukasvatus

Aias olev porgandikasvatus

Aias olev kartulikasvatus

Kõrvitsakasvatus usupuhastuspüha puhul

Aia tagumine väljapääs ise istutatud metsa

Esimene küla selles maailmas mille leidsin.

Iron Golem-i projekt

Küla viljakasvatus
Külaelaniku maja sisu


Vaimulik, kes teeb häid pakkumisi.

Hundu uus kuut

Papüüruse kasvatus

Kaktuste kasvatamine

Ahju toidu saamise pool

Kirstu sisu

Mu kodu piirkonna kaart

Ida päevalill

Maja ja sisehoov perspektiivis

Aed perspektiivis

Alasi, kuut ja salakirst koerale perspektiivis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar