Tegu on Minecrafti ajaveebi vana kujundusega

Vana kujundus on mõeldud ajutiseks kasutamiseks juhul, kui teile ei meeldi mingil põhjusel uus kujundus või te soovite lihtsalt vanemat kujundust näha. Vanal kujundusel ei ole kõiki uusimaid funktsioone ja seda ei uuendata.

Looking for English content?

Looking for English content? Sorry, but this blog hasn't been translated yet. You can still use Google Translate below to translate this page.

Translate

Punakivi õpetus: Kuidas teha punakivi lampe?

Selles videolõigus, näitan ma kuidas ma tegin enda punakivi lambi. Alguses näitan ma ka kuidas sain Minecrafti panna eesti keelseks.

Selleks läheb teil vaja: 
Kangi
30-50 punakivi tolmu (olenevalt ruumi suurusest) ja kui on suur ruum siis ka kordajaid
Punakivi lampi
Natuke ehitusmaterjale

Samuti ma näitan enda leitud küla ja kuidas ma külasse väga lihtsalt pääsen. Selle järgi tegemiseks soovitan kasutada loomingu režiimi ja kui olete suursugune ellujääja, siis läheb teil vaja vähemalt 1000 jõuga täiustatud raudteed (15x 64 + 40 raudteed) ja 200 punakivi tõrvikut. Samuti peate arvestama, et teele võivad ette tulla lehmad ja lambad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar